مدیر گروه خانواده رادیو سلامت مطرح کرد:

زنان جمهور راهی موج رادیو شدند

نوای معراج آفتاب از رادیو 

ویژه برنامه معراج آفتاب به تهیه کنندگی سهیلا باقری و اجرای رضا شجاعی با محوریت پرداخت به ویژگی‌های برجسته اخلاقی پیامبر اکرم (ص) از رادیو سلامت پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه معراج آفتاب در این باره توضیح می‌دهد: اصلی‌ترین رکن موفقیت پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ دین اسلام اخلاق حسنه ایشان بود و رادیو سلامت در ویژه برنامه " معراج آفتاب" به ویژگی‌های برجسته اخلاقی پیامبر و نقش اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی انسان امروز می‌پردازد. 

وی ادامه می‌دهد: در این برنامه در بخش "برایم از قرآن بگو " به زندگی افرادی می‌پردازیم که تحت تاثیر کلام وحی و آیات نورانی قرآن به اسلام گرایش پیدا کرده اند. در بخشی از سرزمین وحی پای صحبت و روایتگری اعضای تیم هلال احمر در سفر معنوی و روحانی حج خواهیم نشست. یکی از بخش‌های شنیدنی برنامه گفتگو با دکتر محمد اخگری مترجم کتاب " نغمه محمد" نوشته گوته شاعر بزرگ آلمانی است که تحت تاثیر شخصیت پیامبر (ص) این شعر را سروده است. 

این تهیه کننده در پایان می‌گوید: کارشناس مهمان این برنامه دکتر محسن ایمانی روانشناس هستند و بخشی از برنامه هم به گفتگو با دبیر کنگره بین المللی قرآن عترت و سلامت و محور‌های این کنگره اختصاص دارد. معراج آفتاب با اجرای رضا شجاعی و لیلا رحیمیان از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۲ از رادیو سلامت پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها